Triumph Tiger Explorer en Tiger 1200 Forum

Kleuren Explorer met spaakwielen in 2014

Offline Johan

• 224
  • Geslacht: Man
  • Go Your Own Way
Kleuren Explorer met spaakwielen in 2014
« Gepost op: 25 november 2013, 11:10:46 am »
Ik heb ze even op een rijtje gezet, de kleuren waarin de Explorer met spaakwielen in 2014 te koop is. Achtereenvolgens Sapphire Blue, Graphite en Phantom Black.
« Laatst bewerkt op: 25 november 2013, 11:19:04 am door Johan »

Offline Tiger T.O.

• 277
  • If it ain't broke, don't fix it !
Re: Kleuren Explorer met spaakwielen in 2014
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2013, 08:15:44 pm »
Dus het verschil tussen de "gewone" Explorer en de XC is de badge op de tank ???
De cursus omgaan met teleurstellingen kan helaas wederom niet doorgaan.   H.Finkers

Offline PVNTTex

• **
  • 83
  • Go Your Own Way
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2013, 08:02:55 am »
Dat vraag ik me nu ook af se ? De badge in relief is uiteraard veel mooier dan de vroegere sticker hé....
Ikzelf heb de gewone 2014 Explorer Graphite in bestelling en volgens de hier gepubliceerde foto's zal die dus geleverd worden zonder badge maar wel met sticker.
Spijtig dat Triumph die gadget niet heeft doorgetrokken voor alle Tigers....Np - Als je rijdt, zie je dat toch niet hé.
Nu zie ik ook dat de XC wel nog in Phantom Black geleverd kan worden ; Mijn eerste keuze...Spijtig weerom dat Triumph dat ook niet doortrekt voor de gewone Explorer....
MAAR allemaal niet belangrijk ! Mijn ervaring met mijn vorige motoren is dat men voor de keuze van de kleur alleen effe nadenkt bij de bestelling zelf en DAARNA wanneer men rijdt der nooit meer over maalt...

Ik blijf toch nog even moto loos....

PVNTTex

Offline BertG

• **
  • 51
  • Go Your Own Way
« Reactie #3 Gepost op: 26 november 2013, 10:45:23 am »
En mocht je de spijt over de kleur niet naast je neer kunnen leggen kun je hem altijd nog wrappen.

Offline hunter64

• **
  • 27
  • Go Your Own Way
« Reactie #4 Gepost op: 27 november 2013, 08:30:49 pm »
Ik heb sinds een kleine week de witte Explorer XC - heeeeel blij mee en trots op. Ik zal v/h weekend eens kijken of ik enkele foto's kan maken en op het forum kan plaatsen. Het verschil met de "gewone" Explorer is wat meer dan alleen het embleem en de spaakwielen: handkappen, mistlampen, aluminium carter bescherming, beschermbeugels om blok.

Offline PVNTTex

• **
  • 83
  • Go Your Own Way
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2013, 12:24:28 pm »
Jaja Hunter : Foto's a.u.b. dat wil ik ook graag zien....

XC ? Ik heb een Explorer in bestelling met ALLE opties v.d. XC behalve de aluminium belly pan - Tja : Ik wilde geen spaakwielen...
Ik begin al te denken ??? Had ik niet beter een black Phantom XC besteld EN de wielen geruild met iemand van het forum ?
Voor de rest is er geen enkel verschil en het had in prijs +/- op hetzelfde neergekomen......

Enjoy

PVNTTex
« Laatst bewerkt op: 28 november 2013, 01:41:24 pm door PVNTTex »

Offline hollanhanzie

• 147
  • fun is not a straight line
« Reactie #6 Gepost op: 28 november 2013, 11:34:25 pm »
tja dan had ik nog wel iemand geweten, bij deze mocht iemand nog willen ruilen voor een setje met nieuwe banden ik houd me aanbevolen.
Ride like you stole it

Offline Joeri_kubin1982

• **
  • 1
  • Go Your Own Way
« Reactie #7 Gepost op: 08 juni 2017, 11:56:18 am »
Ik heb zelf de xcversie en las dat hij ook een iets kortere wielbasis heeft tbv wendbaarheid . Foto van artikel bijgevoegd