Weekje Grevenstein

• 0 Reacties
  • 1901 Gelezen

*

Offline bruce

• 177
  • Geslacht: Man
  • Een dag niet getoerd is een dag niet geleefd
Weekje Grevenstein
« Gepost op: 14 juli 2021, 03:41:19 pm »
Maandag vertrokken voor een midweek Grevenstein. Geboekt in Landgasthof Grevenstein alwaar we regelmatig komen. Leuke Nederlandse eigenaren die er alles aan doen om het naar de zin te maken.

Hoog Sauerland is een erg mooi gebied om te rijden en vanuit Winterswijk, waar ik woon, niet ver weg. Met een goeie 4 uur en een mooie ‘kurviger’ route leg ik de iets meer dan 200km met een glimlach op mijn gezicht af. Aan routes geen probleem want de eigenaar bied je een scala aan routes aan op zijn site, zowel voor het weekend als voor een midweek.

Samen met nog een Triumph Tiger-Explorer rijder en een Yamaha FJR rijder genieten we van een leuke week. Alhoewel, vandaag enorm veel regen. Nog wel gestart maar na een uur toch maar terug gekeerd. Was niet leuk meer, en ohja, als je je regenjas wast vergeet hem dan daarna niet te impregneren! Voorkomt een hoop water aan de binnenkant.

Morgen voorspeld het een mooie dag te worden dus gaan we dan maar de nodige kilometers afleggen op deze geweldige motor (Tiger 1200XCa).
Voor diegene die moeten werken, werk ze, ik ga morgen weer genieten.
Triumph Tiger 1200XCA
FJR 1300 2006
Fj1200 1991
Fj1200 1986
Fj1200 1993
XV535