Triumph Tiger Explorer en Tiger 1200 Forum

Introductie

Offline Bruce69

• **
  • 3
  • Geslacht: Man
  • Life is just a ride
Introductie
« Gepost op: 07 mei 2018, 01:37:38 am »
Gedag allen. Ik ben Jeroen, 49 jaar. Getrouwd en heb 2 zoons. Ik rijd vanaf mijn 19e motor. Vanaf vrijdag ben ik een trotse eigenaar van een tiger 1200 xca.als extra's heb ik de bandenspanningset en de drie delige kofferset. Ik rijd het hele jaar door, gemiddeld 16.000 km pj, en ga met mijn vrouw en 2 zoons op de motor op vakantie. Vrouwlief rijdt net als ik nu nog een V strom 1000, maar ik ben op de Tiger verliefd geworden en na de proefrit was ik verkocht. Ben enkel nog op zoek naar info over een navi standaard voor boven het tft scherm. Is er bij jullie iets bekend over de ontwikkeling hiervan?
Bruce

Offline Tiger T.O.

• 244
  • If it ain't broke, don't fix it !
Re: Introductie
« Reactie #1 Gepost op: 07 mei 2018, 03:51:19 pm »
Ha Bruce, welkom op het forum en veel plezier met je Tiger !
Voor de montage van je navi moet je even naar Blom in Leusden, die hebben een mooie oplossing.
Mvg, Theo
De cursus omgaan met teleurstellingen kan helaas wederom niet doorgaan.   H.Finkers

Offline Bruce69

• **
  • 3
  • Life is just a ride
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei 2018, 07:22:52 pm »
Theo, dank voor je reactie en info.
Bruce

Offline mate

• 291
  • Go Your Own Way
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2018, 07:59:27 pm »
Triumph heeft daar toch zelf een heel mooi steuntje voor welk de nav. netjes boven het dash. positioneert?!
...En natuurlijk welkom op dit leuke forum!!!

Offline Tiger T.O.

• 244
  • If it ain't broke, don't fix it !
« Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2018, 01:04:10 pm »
Ha Guido, helaas heeft de 2018 Tiger een plastic kapje boven het TFT scherm en geen plaats voor die mooie beugel van de 2e generatie Explorer.
Blom heeft een beugel gefabriceert die op dat plastic kapje past.
De cursus omgaan met teleurstellingen kan helaas wederom niet doorgaan.   H.Finkers

Offline Bruce69

• **
  • 3
  • Life is just a ride
« Reactie #5 Gepost op: 13 mei 2018, 12:03:55 pm »
Vrijdag mijn Tiger opgehaald. Wat een fiets. Motor, vering, remmen en quickshifer zijn geweldig. 1 juni de 1000 km beurt. Heb de motor bij mc rijen gekocht. Zij hebben op jullie aan den contact met blom opgenomen ivm de navisteun boven het tft scherm. Een monteur maakt deze voor mensen die het heel graag willen maar waarschuwt wel dat de navi kan trillen dus dat het (nog) geen ideale oplossing is. Er schijnt nog iemand zich over de uitdaging gebogen te hebben. Als het tijdtechnisch lukt maakt hij voor mij zo'n steun en wordt deze 1 juni samen met de service beurt geplaatst.
Ik houd jullie op de hoogte
Bruce