Triumph Tiger Explorer en Tiger 1200 Forum

Motorbeurs

Offline Peter

• **
  • 42
  • Geslacht: Man
  • to boldly go...
Motorbeurs
« Gepost op: 11 februari 2018, 02:35:50 pm »
Ik bekijk net de deelnemerslijst en plattegrond van de Motorbeurs in Utrecht.
Bij de importeurs geen stand van Triumph !
Komt toch een beetje over als een gemis dat we ons eigen merk niet in hal 7 tegenkomen.
En jammer dat we de nieuwe Tiger 1200's niet kunnen zien en beklimmen.
groet, Peter

Offline pietexplorer

• **
  • 76
  • Go Your Own Way
Re: Motorbeurs
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2018, 03:10:33 pm »
Ik vind het ook jammer dat Triumph niet aanwezig is in Utrecht. Men heeft gekozen om in Brussel wel aanwezig te zijn (waarschijnlijk is de markt daar groter) en de kosten zijn waarschijnlijk ook erg hoog om zowel in Belgie en een maand later in Nederland met een grote stand aanwezig te zijn. In Nederland heeft men de roadshows bij dealers geïntroduceerd. Ik denk dat je daar alleen (in 1e instantie) de eigen merkrijders mee naar de winkel trekt. Voor marktuitbreiding moet je denk ik toch ook bij een motorbeurs aanwezig zijn om mogelijke overstappers te lokken.

Ik vind het sowieso een aderlating dat Triumph als merk en enkele dealers er voor kiezen om zelf evenementen te organiseren en niet naar Utrecht te gaan. Zijn we ooit al een keer de Rai kwijtgeraakt, als dit zo door gaat komt Utrecht mogelijk ook in de fase of men nog wel dit evenement wil organiseren. Ik hoop dat dit niet het geval zal zijn omdat Utrecht voor mij altijd een mooie seizoens opening is om weer even lekker sfeer te proeven en al het moois op motor, accessoire en reis gebied te bekijken.

Offline mate

• 291
  • Go Your Own Way
Re: Motorbeurs
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2018, 08:31:28 pm »
Inderdaad jammer dat er meerdere importeurs en grotere zaken dit jaar stralen door afwezigheid. Waarschijnlijk heeft de Jaarbeurs zijn prijzen aangepast om zo de grote investeringen te financieren...maar dit is speculeren van mijn kant.

Zo ging de motor RAI ook langzaam ten onder...

Gelukkig zit Goedhart hier niet ver vandaan en kan ik daar komend weekend een vleugje motornieuws snuiven...